Insurans
- Am
- Apa itu Bankasurans?
- Apakah jenis produk insurans yang ditawarkan melalui GXBank?
- Adakah produk insurans yang ditawarkan dikawal selia?
- Siapakah rakan kongsi bankasurans untuk GXBank?
- Bagaimanakah saya boleh menghubungi Zurich General Insurance Malaysia Bhd?
- Apakah faktor penting yang perlu dipertimbangkan semasa memilih produk insuran melalui GXBank?
- Mengapa saya perlu mempertibangkan untuk membeli insurans dari GXBank?
- Bolehkah saya menyemak butiran polisi insurans dan maklumat perlindungan melalui aplikasi digital GXBank?
- Bolehkah saya mengemas kini maklumat peribadi saya pada polisi bankasurans?
- Adakah maklumat peribadi saya selamat semasa membeli insurans melalui GXBank?
- Perlindungan Penipuan Siber
- Kenapa Perlindungan Penipuan Siber?
- Apakah faedah Perlindungan Penipuan Siber?
- Apakah yang dilindungi dengan Perlindungan Penipuan Siber?
- Apakah yang tidak dilindungi?
- Adakah manfaat dasar hanya terpakai untuk akaun GXBank?
- Berapa banyak yang perlu saya bayar untuk Perlindungan Penipuan Siber?
- Bagaimanakah saya boleh membayar premium polisi?
- Apakah yang berlaku jika saya terlepas pembayaran premium pada polisi saya?
- Berapa lamakah tempoh polisi?
- Adakah terdapat tempoh bertenang untuk polisi?
- Adakah terdapat tempoh penangguhan untuk polisi?
- Pelan ini membayar sebagai tambahan kepada mana-mana polisi insurans lain yang mungkin saya miliki?
- Adakah polisi ini dilindungi oleh PIDM?
- Siapa yang boleh membeli Perlindungan Penipuan Siber?
- Apa yang akan saya terima selepas saya membeli Perlindungan Penipuan Siber?
- Bolehkah saya membeli Perlindungan Penipuan Siber untuk orang lain?
- Bolehkah saya mempunyai lebih daripada satu Polisi Perlindungan Penipuan Siber?
- Bagaimanakah saya memperbaharui polisi?
- Bilakah perlindungan akan bermula?
- Bagaimana saya boleh memaklumkan tuntutan?
- Bolehkah saya membatalkan polisi?
- Di mana saya boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai Perlindungan Penipuan Siber?