Keselamatan dan Tetapan Aplikasi
- Urusankan Profil Anda
- Bagaimanakah saya akan menerima notifikasi dan makluman berkaitan aktiviti perbankan saya?
- Bagaimana saya boleh memuat naik dokumen untuk mengemas kini butiran saya?
- Bagaimana saya boleh mengemas kini alamat e-mel saya
- Bagaimana saya boleh menukar bahasa aplikasi saya?
- Nombor mudah alih yang saya gunakan untuk log masuk telah berubah. Bagaimana saya boleh mengemas kini nombor mudah alih saya dengan GXBank?
- Nombor untuk dihubungi bagi perniagaan saya telah berubah. Bagaimana saya boleh mengemas kini nombor mudah alih baharu saya dengan GXBank?
- Pengesahan & Log Masuk
- Akaun saya telah dikunci. Apa yang patut saya buat?
- Bagaimana jika saya tidak mempunyai peranti asal apabila cuba menggunakan aplikasi GXBank pada peranti baharu?
- Bagaimana saya boleh menukar PIN bank saya?
- Bolehkah saya menggunakan aplikasi GXBank pada lebih daripada satu peranti?
- Mengapa saya tidak boleh log masuk ke aplikasi GXBank di peranti mudah alih saya?
- Saya cuba mendaftar nombor mudah alih saya dalam aplikasi GXBank. Apa yang perlu saya lakukan jika saya tidak menerima SMS OTP?
- Saya menghadapi masalah semasa pendaftaran. Apa yang perlu saya lakukan?
- Saya terlupa PIN bank saya. Apa yang perlu saya lakukan?
- Isu dan Troubleshoot
- Apakah itu aplikasi berbahaya dan apa yang boleh saya lakukan?
- Apakah itu Tempoh Bertenang dan bila ia dilaksanakan?
- Apa yang perlu saya lakukan jika alamat e-mel saya telah digunakan?
- Bagaimana saya boleh log masuk semula selepas memasang semula aplikasi pada peranti yang sama atau peranti baharu?
- Berapa lamakah tempoh penyelengaraan untuk sistem GX Bank akan berlaku?
- Bolehkah saya mendaftar Akaun GX Biz jika saya menggunakan peranti yang telah di-jailbreak/rooted?
- Mengapakah permohonan daripada rakyat Malaysia di bawah umur 18 tahun tidak diproses?
- Mengapakah transaksi penambahan dana pertama saya gagal?
- Mengapa peranti saya terputus pautan daripada Akaun GX Biz saya?
- Mengapa permohonan Akaun GX Biz saya masih dalam semakan?
- Mengapa saya perlu memberikan gambar IC saya?
- Mengapa saya tidak boleh menekan pada sebarang butang dalam aplikasi GX saya?
- Mengapa saya tidak dapat mengemas kini nombor mudah alih saya? Ia mengatakan nombor sudah digunakan.