Deposit
- Syarat dan Kelayakan
 - Siapa yang boleh memohon Akaun GX?
 - Siapakah yang tidak boleh memohon Akaun GX?
 - Bagaimana untuk memohon akaun GX?
 - Apa yang saya perlukan untuk membuka GX Account?
 - Saya seorang pelajar/suri rumah, bolehkah saya memohon Akaun GX?
 - Bolehkah saya mempunyai lebih dari satu (1) akaun GX?
 - Bolehkah saya memohon Akaun GX secara bersama?
 - Bolehkah saya memohon bagi pihak rakan atau ahli keluarga saya?
 - Bolehkah saya mendaftar untuk Akaun GX jika saya menggunakan peranti yang di-jailbreak/diroot?
 - Mengapakah permohonan dari pada rakyat US, US Prs dan pemegang Green Card tidak diproses?
 - Mengapa saya tidak boleh mendaftar untuk GXBank jika telefon bimbit saya tidak mempunyai kod laluan?
 
- Permohonan
 - Dokumen apakah yang diperlukan untuk membuka Akaun GX?
 - Bagaimana saya boleh menyemak status permohonan Akaun GX saya?
 - Saya telah melakukan permohonan untuk GX Account sebelum ini tapi saya tidak melengkapkannya. Apa yang patut saya buat?
 - Mengapa selfie yang saya serahkan tidak sepadan dengan profil MyKad untuk akaun saya?
 - Saya menghadapi masalah semasa proses pengaktifan akaun GX. Apa yang perlu saya lakukan?
 
- Akaun Utama
 - Apa itu Akaun Utama?
 - Adakah terdapat jumlah maksimum yang boleh saya depositkan ke dalam Akaun GX saya?
 - Akaun saya telah dibuka tetapi ditutup oleh GXBank selepas itu. Apa yang berlaku?
 - Apakah yang dimaksudkan oleh "baki tersedia" yang dipaparkan pada halaman utama Aplikasi GX?
 - Apa itu "Jumlah Baki" dan "Amaun diperuntuk"?
 - Bagaimanakah cara saya menyemak baki Akaun GX saya?
 - Bagaimanakah saya boleh melihat butiran Akaun GX saya?
 - Bagaimanakah saya boleh menuntut deposit pertama saya jika ia gagal dikembalikan semula ke akaun asal?
 - Bagaimana jika saya tidak mempunyai akaun bank dengan bank lain untuk melaksanakan pemindahan dana?
 - Bolehkah saya membuat transaksi dengan Akaun Utama?
 - Bolehkah saya memilih nombor Akaun GX pilihan saya sendiri?
 - Bolehkah saya menambah dana dari akaun bersama?
 - Bolehkah saya menetapkan akaun saya untuk menerima gaji?
 - Dari manakah wang akan ditolak apabila saya melakukan transaksi menggunakan Kad Debit?
 - Di manakah saya boleh melihat baki akaun untuk Akaun Utama sahaja?
 - Di manakah saya boleh melihat nombor Akaun GX saya?
 - Jika pemindahan dilakukan dari institusi kewangan lain menggunakan nombor akaun saya. Kemanakah dana tersebut diletakkan?
 - Mengapa pemindahan dana pertama ke akaun GX saya gagal?
 - Perlukah saya membuat deposit minimum untuk membuka Akaun GX?
 - Terdapat dana yang dipindahkan daripada institusi kewangan lain ke Akaun GX saya. Di manakah dana akan dikreditkan?
 
- Poket Simpanan
 - Apakah itu Poket Simpanan?
 - Adakah saya boleh mengakses atau melihat Poket Simpanan yang telah ditutup?
 - Adakah saya mempunyai nombor akaun yang berbeza untuk Poket Simpanan?
 - Bagaimanakah cara saya menutup Poket Simpanan?
 - Bagaimanakah cara saya untuk membuat perubahan pada Poket Simpanan saya selepas ia dibuat?
 - Bagaimanakah saya boleh membuat Poket Simpanan?
 - Berapa banyak Poket Simpanan boleh saya buat?
 - Bolehkah saya melakukan transaksi terus Poket Simpanan?
 - Bolehkah saya menggunakan semula/mengitar semula Poket Simpanan untuk matlamat atau tujuan lain sebaik sahaja matlamat saya sebelum ini telah dicapai atau tidak lagi digunakan?
 - Jika akaun Simpanan saya tidak aktif, adakah saya akan terus mendapatkan faedah harian?
 - Mengapa saya tidak boleh mencipta matlamat simpanan dengan sasaran 30 tahun?
 
- Penyata Akaun
 - Bagaimanakah saya boleh mendapatkan penyata akaun bulanan saya?
 - Adakah penyata akaun saya akan menunjukkan jumlah faedah yang saya peroleh daripada Akaun Utama dan Poket Simpanan saya?
 - Adakah saya akan menerima penyata akaun untuk bulan tertentu jika tiada transaksi dibuat ke akaun saya?
 - Adakah saya akan menerima penyata akaun untuk Poket Simpanan saya?
 - Berapa lama e-penyata bulanan Akaun Simpanan saya akan berada di dalam aplikasi?
 - Bilakah e-penyata Akaun Simpanan dijana?
 - Bolehkah saya dapatkan penyata akaun secara fizikal melalui pos ke alamat saya?
 - Bolehkah saya meminta e-Penyata bulanan saya dihantar ke alamat e-mel saya?
 - Bolehkah saya mempunyai penyata akaun yang menggabungkan kedua-dua Akaun Utama dan Poket Simpanan menjadi satu?
 - Dalam format apakah saya boleh memuat turun e-penyata saya?
 - Mengapa tiada faedah yang dipaparkan untuk semalam atau hari-hari tertentu?
 - Saya baru membuka Akaun GX saya. Mengapa tiada penyata yang tersedia di dalam aplikasi GXBank saya?
 - Saya melihat ada percanggahan atau pertikaian dalam transaksi saya. Bagaimana saya laporkan?
 
- Faedah, Pembayaran & Caj
 - Adakah saya masih akan mendapat faedah jika saya tidak mencapai matlamat simpanan dalam Poket Simpanan saya?
 - Adakah saya memperoleh faedah tambahan dalam Poket Simpanan saya?
 - Adakah terdapat baki minimum untuk memperoleh faedah dalam Akaun GX saya?
 - Adakah terdapat had baki maksimum untuk mendapatkan faedah dalam Akaun GX saya?
 - Adakah terdapat sebarang bayaran untuk Akaun GX saya yang dorman?
 - Adakah terdapat sebarang penalti atau bayaran untuk menutup Akaun GX saya?
 - Adakah terdapat sebarang yuran atau caj untuk Akaun GX saya?
 - Apakah kadar faedah untuk Akaun GX saya?
 - Bagaimanakah faedah harian dikira?
 - Bagaimana jika faedah yang dikira daripada baki akhir hari adalah kurang daripada RM0.01?
 - Bilakah faedah akan dipaparkan ke Akaun GX saya?
 - Di manakah faedah yang diperolehi akan dipaparkan?
 - Di manakah saya boleh melihat faedah yang saya perolehi dalam Akaun GX saya?
 
- Dorman Akaun & Penutupan Akaun
 - Apakah itu dorman akaun?
 - Adakah saya akan terus mendapat faedah sekiranya Akaun GX menjadi Doman?
 - Apa akan terjadi jiak akaun saya kekal dorman selama enam (6) tahun?
 - Apa akan terjadi jika Akaun GX saya menjadi dorman?
 - Bagaimanakah cara saya menutup Akaun GX saya?
 - Bagaimanakah saya boleh mengelakkan akaun saya daripada menjadi dorman atau ditutup?
 - Bagaimana saya boleh aktifkan Akaun GX saya setelah ia bertukar menjadi dorman?
 - Bagaimana saya boleh menuntut dana saya jika ia telah dipindahkan ke Pendaftar Wang Tak Dituntut?
 - Bagaimana untuk saya pastikan akaun saya tidak bertukar menjadi dorman?
 
