Bagaimana saya boleh aktifkan Akaun GX saya setelah ia bertukar menjadi dorman?
Anda akan menerima pemberitahuan melalui Aplikasi GXBank anda dan/atau e-mel yang memberitahu bahawa Akaun Simpanan GX anda telah menjadi dorman. Untuk mengaktifkan semula akaun anda, ikuti langkah-langkah berikut:
- Log masuk ke Aplikasi GXBank anda
- Tekan "Sahkan sekarang"
- Ambil selfie untuk mengesahkan identiti anda
Setelah selesai, akaun anda akan diaktifkan semula.
Jika anda telah membuang akaun dari peranti anda, perlu mengikat semula Aplikasi GXBank ke peranti anda, atau telah terlupa PIN anda, anda mungkin perlu melengkapkan langkah tambahan sebelum mengaktifkan semula Akaun Simpanan GX anda.
Untuk maklumat lanjut, sila rujuk artikel berikut:
- Saya terlupa PIN bank saya. Apa yang perlu saya lakukan?
- Bagaimana cara mengikat semula aplikasi GXBank selepas memasangnya semula pada peranti yang sama atau peranti baru?