Pemindahan Dana
Business
- Adakah saya perlu membuat deposit minimum untuk membuka Akaun GX Biz?
- Adakah terdapat had maksimum yang boleh saya depositkan ke dalam Akaun GX Biz saya?
- Akaun saya telah dibuka tetapi kemudian ditutup oleh GXBank. Apa yang berlaku?
- Apakah maksud “jumlah baki” yang dipaparkan di halaman utama Aplikasi GXBank?
- Bagaimana jika saya tidak mempunyai akaun bank lain untuk membuat pemindahan dana permulaan?
- Bagaimanakah saya boleh menambah dana ke dalam Akaun GX Biz saya?
- Bagaimanakah saya boleh mengeluarkan wang tunai daripada Akaun GX Biz saya?
- Bagaimanakah saya boleh menuntut semula dana permulaan jika ia gagal dipulangkan ke akaun asal?
- Bagaimanakah saya boleh menyemak baki Akaun GX Biz saya?
- Dimanakah saya akan menerima dana apabila saya memindahkannya dari institusi kewangan lain ke Akaun GX Biz saya menggunakan nombor akaun saya?
- Mengapa percubaan saya untuk memindahkan deposit awal ke Akaun GX Biz tidak berjaya?
- Saya telah memindahkan wang ke penerima yang salah. Bolehkah saya membatalkan transaksi dan mendapatkan semula dana tersebut?