Skip to main content
DIGIBANK Malaysia

Bagaimanakah cara saya boleh membuat aduan?

 

Kami sangat menyesal mendengar tentang pengalaman anda yang kurang memuaskan. Sila maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh menambah baik mutu perkhidmatan kami. Anda boleh menghubungi kami melalui salah satu saluran berikut:

  • GXBank Live Chat. Anda hanya perlu log masuk ke aplikasi GX dan mulakan perbualan dengan GX Buddy.
  • Hotline GXBank: +603 7498 3188
  • E-mel Hotline Khidmat Pelanggan GXBank: ask@gxbank.my

Kami sangat memahami pentingnya menangani kebimbangan anda dengan segera. Setelah menerima aduan anda, kami akan mengakui penerimaannya dalam masa 1 hari perniagaan dan berusaha untuk memberikan penyelesaian dalam tempoh 14 hari perniagaan. Jika diperlukan penyiasatan lanjut, kami akan memberitahu anda tentang setiap perkembangan.

Jika anda masih tidak berpuas hati dengan resolusi yang kami tawarkan, anda berhak untuk mendapatkan peninjauan percuma daripada Ombudsman untuk Perkhidmatan Kewangan (OFS). OFS adalah badan yang pakar dalam mengendalikan penyelesaian pertikaian antara pelanggan dan institusi kewangan. Kami menghargai kesabaran dan pemahaman anda semasa kami berusaha menyelesaikan sebarang isu yang mungkin anda hadapi.

  • Was this article helpful?