Skip to main content
DIGIBANK Malaysia

Bagaimanakah saya boleh menyemak status pemindahan saya ke Moomoo?

 

Aplikasi GX:
Pemindahan yang berjaya akan dipaparkan pada sejarah transaksi Aplikasi GX anda. Untuk menyemak status pemindahan anda, anda hanya perlu klik pada "Akaun Utama" untuk melihat sejarah transaksi anda. Jika transaksi anda tidak ditunjukkan dalam halaman Sejarah Transaksi, tetapi jumlah telah ditolak daripada akaun anda, sila hubungi Talian Sokongan Pelanggan 24 jam kami di +603 7498 3188 dengan segera.

Aplikasi Moomoo:
Transaksi yang berjaya akan ditunjukkan di bawah Akaun > pilih akaun dagangan anda > Pemindahan. Jika transaksi anda tidak ditunjukkan, sila hubungi perkhidmatan pelanggan kami di +603 9212 0708 jika anda menghadapi sebarang masalah.

  • Was this article helpful?