Skip to main content
DIGIBANK Malaysia

Apakah kadar kempen dan bagaimana saya boleh mendapatkannya?

 

Kadar Kempen 

Kadar faedah pilihan untuk pelanggan FlexiCredit terpilih semasa Tempoh Kempen.

Kriteria Kelayakan:

Untuk melayakkan diri untuk Kadar Kempen, anda mesti:

  1. mempunyai akaun simpanan sedia ada dengan GXBank ("Akaun GX") dalam kedudukan yang baik; dan
  2. merupakan pelanggan FlexiCredit yang telah menerima had kredit mereka tetapi tidak membuat sebarang pengeluaran daripada had FlexiCredit mereka setakat ini; dan
  3. telah menerima komunikasi terus daripada GXBank semasa Tempoh Kempen mengenai tawaran kadar faedah pilihan untuk pengeluaran FlexiCredit yang dibuat sepanjang Tempoh Kempen.

Nota: Kriteria pemilihan penyertaan ditentukan berdasarkan penilaian dalaman GXBank mengikut budi bicara mutlaknya dan adalah hak milik GXBank.

Ilustrasi Kelayakan Kadar Kempen pada peringkat pelanggan:

  Ilustrasi Kelayakan Kadar Kempen

1

Pelanggan A

  1. Melakukan pengeluaran sebanyak RM10,000 sepanjang tempoh kempen
  2. Menerima komunikasi terus daripada GXBank mengenai tawaran kadar faedah pilihan

Pelanggan A layak untuk Kadar Kempen.

2

Pelanggan B

  1. Melakukan pengeluaran sebanyak RM10,000 sepanjang tempoh kempen
  2. Tidak menerima komunikasi terus daripada GXBank mengenai tawaran kadar faedah pilihan.

Pelanggan B tidak layak untuk Kadar Kempen kerana mereka tidak menerima komunikasi terus daripada GXBank mengenai tawaran kadar faedah pilihan.

3

Pelanggan C

  1. Mempunyai had FlexiCredit yang aktif
  2. Telah membuat satu atau lebih pengeluaran daripada had FlexiCredit mereka.

Pelanggan C tidak layak untuk Kadar Kempen kerana mereka sebelum ini telah melakukan pengeluaran daripada had FlexiCredit mereka.

4

Pelanggan D

  1. Memohon FlexiCredit dan permohonan telah ditolak.

Pelanggan D tidak layak untuk Kadar Kempen kerana kriteria mempunyai permohonan FlexiCredit yang diluluskan tidak dipenuhi.

5

Pelanggan E

  1. Memohon FlexiCredit, permohonan telah diluluskan tetapi tawaran telah tamat tempoh.

Pelanggan E tidak layak untuk Kadar Kempen kerana tawaran untuk FlexiCredit tidak diterima dalam tempoh sah yang ditetapkan. r

Pelanggan dikehendaki mempunyai had FlexiCredit yang sedia ada dan aktif semasa Tempoh Kempen.

Ilustrasi pengeluaran yang layak untuk Kadar Kempen:

  Ilustrasi Kelayakan Kadar Kempen

1

Pengeluaran A

  1. Berjumlah RM10,000 dan dilaksanakan semasa Tempoh Kempen.
  2. Pelanggan telah menerima komunikasi terus daripada GXBank semasa Tempoh Kempen mengenai tawaran kadar faedah pilihan.

Pengeluaran A layak untuk Kadar Kempen.

Kadar untuk pengeluaran A akan mengikut Kadar Kempen yang diberikan sehingga tempoh selesai atau apabila pengeluaran dijelaskan sepenuhnya.

2

Pengeluaran B

  1. Berjumlah RM10,000 dan dilaksanakan sebelum atau selepas Tempoh Kempen.
  2. Pelanggan telah menerima komunikasi terus daripada GXBank semasa Tempoh Kempen mengenai tawaran kadar faedah pilihan.

Pengeluaran B tidak layak untuk Kadar Kempen kerana ia dilakukan sebelum kempen bermula atau selepas tempoh kempen tamat.

Kadar untuk pengeluaran B akan mengikut kadar faedah asal sepanjang tempoh dan tidak akan disemak semula kepada Kadar Kempen.

3

Pengeluaran C

 

  1. Berjumlah RM10,000 dan dilaksanakan semasa Tempoh Kempen.
  2. Pelanggan tidak menerima sebarang komunikasi langsung daripada GXBank semasa Tempoh Kempen mengenai tawaran kadar faedah pilihan.

Pengeluaran C tidak layak untuk Kadar Kempen.

Memandangkan pelanggan tidak menerima sebarang komunikasi daripada GXBank mengenai tawaran kadar faedah pilihan. Faedah yang diperuntukkan untuk Pengeluaran C akan kekal mengikut kadar faedah asal mereka.

  • Was this article helpful?